« zpět

Nová a mnohem lepší úvodní stránka CRM systému

Rádi vylepšujeme náš systém, který pro vás vyvíjíme už víc jak 13 let. Ze všeho nejraději přidáváme funkce, které odstraňují zbytečné kliky myší. Nová stránka Dnes odstraňuje spousty zbytečných kliků.

Dovolte, abychom Vás informovali o nové verzi InTouch CRM 4.3, která přináší kompletně přepracovaný kalendář plus spoustu dalších vylepšení.

 

Stránka Dnes je první stránkou, kterou vidíte po přihlášení do systému. Několik let jsme její design neupravovali a nyní k tomu konečně přichází. Úvodní stránka prošla kompletním redesignem.

Rádi vylepšujeme náš systém, který pro vás vyvíjíme už víc jak 13 let. Ze všeho nejraději přidáváme funkce, které odstraňují zbytečné kliky myší. Nová stránka Dnes odstraňuje spousty zbytečných kliků:

  • Můžete přeplánovat schůzku tak, že ji přetáhnete myší na jiné místo v kalendáři.
  • Můžete změnit délku trvání události tak, že ji prostě myší natáhnete.
  • Celodenní událost vytvoříte tak, že ji prostě myší přetáhnete na záhlaví dne v týdenním kalendáři.
  • Přepínání mezi týdenním, denním a měsíčním kalendářem je teď rychlejší.
  • Nový panel Připomínky zobrazuje vaše úkoly a vy si můžete vybrat způsob řazení nebo si úkoly organizovat do vlastních seznamů.
  • Úkoly můžete mezi seznamy pohodlně přetahovat myší. Přetáhněte např. úkol ze seznamu Důležité do seznamu Urgentní a důležité a změní se jeho priorita.
  • Nový panel Co se děje vás od nynějška bude upozorňovat na aktivity vašich kolegů. Samozřejmě jen na ty aktivity, které se Vás mohou týkat.

Proč jsou upozornění větší a výraznější?

Protože si uživatelé prostě starých upozornění nevšímali. Zůstávaly na úvodní stránce viset bez jakékoliv reakce. Proto jsme se rozhodli zvolit větší písmo a žluté pozadí. Cílem upozornění je opravdu upozornit uživatele a donutit jej k okamžité reakci. Po vyřízení může použít ikonku na pravé straně řádku k odstranění upozornění.

- pomocí této ikonky odstraníte vyřízená upozornění ze stránky Dnes

Další vylepšení

  • CRM nyní automaticky informuje o výpadku spojení se serverem (např. rozpadlá síťová komunikace) a tedy o případné nemožnosti uložit formulář.
  • Každý uživatel si může nastavit avatar ve svém profilu. Ten je pak vidět v patičce stránky a v panelu Co se děje.
  • Vylepšena ochrana hesel uložených v CRM.
  • Odeslání e-mailu lze nyní naplánovat v budoucnosti. Stačí při vytváření e-mailu vyplnit pole Odeslat po.