Naše přání je, aby práce s InTouch CRM nevypadala jako práce. Nejtěžší je vyvažovat potřebu mít vše přehledně na jedné stránce a přitom zachovat jednoduchost systému, aby neodrazoval nové uživatele svou přeplácaností.
V systému si můžete dynamicky zapínat a vypínat moduly, které chcete používat. CRM tedy může vypadat jednoduše a nebo jako komplexní informační systém. Při pořízení softwaru dostáváte všechny existující moduly. Jsou tam. Jen je nemusíte hned začít využívat.
V informačním systému, který má spojit všechny pracovníky firmy do jednoho týmu, nemohou chybět funkční kalendář a seznam úkolů. Úkoly a události je možné sdílet, je možné je delegovat a to i více pracovníkům současně. Lze kontrolovat plnění povinností nahlížením do kalendáře jiného pracovníka.
Adresář kontaktů je centrální částí celého systému. Mít pečlivě udržované firemní kontakty bez duplicit je snem každého marketéra. Formulář kontaktu si můžete přizpůsobit na míru (skrýt nepotřebná pole nebo přeházet pořadí). Také si sami můžete přidávat nová pole (údaje) do formuláře.
Některé CRM systémy jsou tak špatně navržené, že prakticky možné mít adresář bez duplicit. S InTouch CRM to jde.
Jaké by to bylo CRM bez správy e-mailové komunikace? V systému je integrovaný e-mailový klient, který podporuje protokoly IMAP/SMTP/POP3. Je také k dispozici možnost hromadné e-mailové korespondence přímo z adresáře kontaktů. Všechny e-maily se automaticky pojí ke kontaktům podle adres v adresáři.
Kromě e-mailů je možné zaznamenávat další typy komunikací. Samozřejmě jsou to telefonáty (pracujeme i na propojení systému s tel. ústřednou), papírové dopisy nebo příchozí faxy. Systém má funkční výbavu pro přeplánovávání telefonátů.
V každém pořádném CRM je třeba evidovat, co si od vás klient koupil. K tomu slouží poměrně variabilní modul Objednávky. Je podporováno přizpůsobení formuláře objednávky vám na míru. Lze realizovat jednoduché workflow vyřizování objednávek pracovníky. K dispozici je správa všech potřebných číselníků (produkty, úkony, ceny, atd.).
Pokud máte více obchodníků a současně jednáte s více klienty, asi byste se bez příležitostí brzo utopili v záplavě schůzek, telefonátů a úkolů. Správa příležitostí je efektivní systémový nástroj na řízení obchodního týmu. Poskytne managementu informace o efektivitě svých obchodníků a další důležité informace.
InTouch CRM je vybaven databází produktů, které prodáváte. Můžete o nich vést podrobné informace a dokonce je podporováno jednoduché skladové hospodářství. Pokud ale spíš prodáváte služby, tak nevadí, i na to je v systému myšleno.