Kontakty, schůzky, úkoly a e-maily je užitečné mít v mobilu. Chcete je mít aktuální a synchronizované s CRM. Potřebujete, aby vám mobil připomněl schůzku nebo usnadnil navigaci k zákazníkovi.
S radostí vám přinášíme přehled nejnovějších funkcí a vylepšení, které jsme pro vás připravili v naší aplikaci InTouch CRM.
Souhrn významnějších úprav v systému od verze 6.5.
Pokud máte obchodní partnery nebo kolegy, kteří používají Microsoft Outlook, možná jste se již setkali s mysteriózně vypadající přílohou e-mailu s názvem winmail.dat. O co se jedná a kam s tím?
Verzi 6.5 jsme vyvíjeli přibližně 1,5 roku. Obsahuje mnoho interních změn, ale i některá uživatelská vylepšení.
Nové ikonky, rychlejší načítání stránek, drobné úpravy uživatelského rozhraní.
Modernizovali jsme vzhled aplikace. Lepší čitelnost, čistější vzhled...
Podívejte se na další drobná vylepšení našeho CRM systému (Gmail, hromadný e-mail, kalendář, připravovaný mobilní klient).
Přinášíme stručný přehled nejdůležitějších změn v InTouch CRM. Kromě uvedeného aplikaci neustále vylepšujeme drobnými úpravami a opravujeme objevené chyby.
Verze 6.2 přináší integrovaný chat. Lze využít pro lepší koordinaci členů týmu.