V minulé novince jsme vás informovali o možnosti lépe kontrolovat styl hromadných e-mailů. Nyní jsme ještě „dotáhli” styly u jednotlivých e-mailových zpráv.
V poslední verzi InTouch CRM jsme provedli několik vylepšení práce s e-maily. Nyní můžete rychleji označovat zprávy jako nepřečtené a byla vylepšena i práce s předlohami.
Není moc nástrojů, které vám umožní efektivně účtovat provedené služby zákazníkům. InTouch CRM je jedním z nich. Většina firem působících ve službách, pracuje s více aplikacemi současně, přičemž každá z nich plní jen část celkových potřeb.
Informační systém InTouch CRM nově podporuje integraci s telefonní ústřednou. V současnosti podporujeme propojení na ústředny Cisco a Asterisk, nicméně dokážeme naše řešení integrovat i s jinými ústřednami.
Mezi manažery a obchodníky je často nepochopený koncept příležitostí v CRM systémech. V tomto videu se Tomáš Bleša pokouší vysvětlit k čemu jsou příležitosti dobré a proč je používat.
Proč ukládat informace z webu do databáze, když je lepší dostat je rovnou do CRM? Proč posílat vyplněné formuláře e-mailem, když je lepší zapsat data rovnou do CRM? Vytváříte web, který sbírá kontakty nebo objednávky a dál s nimi pracuje? Pravděpodobně takový web potřebuje databázi pro ukládání informací. Proč ale místo databáze rovnou nepoužít CRM systém, který bude přímo napojen na web přes jednoduché rozhraní?
Filtrování v InTouch CRM bylo vždy mocným nástrojem. Bylo a je možné filtrovat téměř podle jakéhokoliv údaje v databázi a zkušený uživatel může vytvářet i velmi komplikované filtrovací podmínky. Dá se říct, že byste těžko vymýšleli filtr, který nelze vytvořit.
Další novinkou ve vývoji InTouch CRM je modul pro zasílání e-mailových upomínek. Abyste mohli tuto funkcionalitu využít, musíte samozřejmě používat InTouch CRM pro vystavování faktur a také zajistit, že budou správně označené ty faktury, u kterých došlo k úhradě (buď ručně nebo načtením el. výpisu z banky).
Děkujeme všem, kteří nám poskytli zpětnou vazbu na přepracovaný kalendář. Jak se ukázalo, každý z našich zákazníků je zvyklý používat CRM trochu jinak. Abychom vyšli vstříc všem potřebám, provedli jsme několik rychlých úprav a doplnění.
Rádi vylepšujeme náš systém, který pro vás vyvíjíme už víc jak 13 let. Ze všeho nejraději přidáváme funkce, které odstraňují zbytečné kliky myší. Nová stránka Dnes odstraňuje spousty zbytečných kliků.