Není moc nástrojů, které vám umožní efektivně účtovat provedené služby zákazníkům. InTouch CRM je jedním z nich. Většina firem působících ve službách, pracuje s více aplikacemi současně, přičemž každá z nich plní jen část celkových potřeb.
Informační systém InTouch CRM nově podporuje integraci s telefonní ústřednou. V současnosti podporujeme propojení na ústředny Cisco a Asterisk, nicméně dokážeme naše řešení integrovat i s jinými ústřednami.
Mezi manažery a obchodníky je často nepochopený koncept příležitostí v CRM systémech. V tomto videu se Tomáš Bleša pokouší vysvětlit k čemu jsou příležitosti dobré a proč je používat.
Proč ukládat informace z webu do databáze, když je lepší dostat je rovnou do CRM? Proč posílat vyplněné formuláře e-mailem, když je lepší zapsat data rovnou do CRM? Vytváříte web, který sbírá kontakty nebo objednávky a dál s nimi pracuje? Pravděpodobně takový web potřebuje databázi pro ukládání informací. Proč ale místo databáze rovnou nepoužít CRM systém, který bude přímo napojen na web přes jednoduché rozhraní?
Filtrování v InTouch CRM bylo vždy mocným nástrojem. Bylo a je možné filtrovat téměř podle jakéhokoliv údaje v databázi a zkušený uživatel může vytvářet i velmi komplikované filtrovací podmínky. Dá se říct, že byste těžko vymýšleli filtr, který nelze vytvořit.
Další novinkou ve vývoji InTouch CRM je modul pro zasílání e-mailových upomínek. Abyste mohli tuto funkcionalitu využít, musíte samozřejmě používat InTouch CRM pro vystavování faktur a také zajistit, že budou správně označené ty faktury, u kterých došlo k úhradě (buď ručně nebo načtením el. výpisu z banky).
Děkujeme všem, kteří nám poskytli zpětnou vazbu na přepracovaný kalendář. Jak se ukázalo, každý z našich zákazníků je zvyklý používat CRM trochu jinak. Abychom vyšli vstříc všem potřebám, provedli jsme několik rychlých úprav a doplnění.
Rádi vylepšujeme náš systém, který pro vás vyvíjíme už víc jak 13 let. Ze všeho nejraději přidáváme funkce, které odstraňují zbytečné kliky myší. Nová stránka Dnes odstraňuje spousty zbytečných kliků.
Prezentace o výběru a zavádění CRM systému ve firmě. Jaké jsou typické chyby, čemu se vyhnout a čeho se naopak nebát. Proč CRM systém zavádět - k čemu je to vlastně dobré?
Každá firma, která má zájem implemenovat CRM, má samozřejmě také zájem vybrat ten nejlepší systém, který si ještě může dovolit. Jaký systém je tedy nejlepší pro vaši společnosti?