Kéž bychom dokázali udělat takovou webovou stránku, aby z ní bylo rychle vidět, co všechno InTouch CRM umí. Možnost vidět systém naživo asi nepřekonáme. Nicméně, zde je alespoň základní přehled funkcí, které můžete od našeho produktu čekat.
InTouch CRM je vyvíjen více jak 14 let do podoby univerzálního nástroje pro firmy a týmy. Můžete jej začít ihned používat nebo si jej můžete nechat od nás přizpůsobit do více individuální podoby.
Základem řízení vztahů se zákazníky je sdílená databáze kontaktů, které můžete segmentovat podle libovolných kritérií.
Groupwarové funkce doplňují CRM o možnost vnitrofiremní komunikace, úkolování a kalendáře.
Řízení prodeje umožňuje vést obchodní tým a předpovídat budoucí prodeje. Správa příležitostí je základní funkcí systému.
Veškerá e-mailová komunikace může být přímo v CRM a navíc automaticky řazená do historie komunikace s jednotlivými klienty.
Podporujeme hromadný e-mail. Každá zpráva může být personalizovaná a příjemce nemá šanci poznat, že odeslání bylo hromadné. Je k dispozici statistika.
Téměř ke každému záznamu v CRM můžete připojovat dokumenty a organizovat je ve sdílených složkách.
Tvorba nabídek obvykle nebývá oblíbenou činností. V InTouch CRM je jejich tvorba maximálně usnadněna.
Pokud svým klientům potřebujete pravidelně vyúčtovat paušály nebo předplacené služby, pomůžeme vám i s tímto.
Úspěch obchodního zástupce je často přímo úměrný počtu telefonátů, které denně uskuteční. S InTouch CRM jich stihne mnohem víc.
Podporujeme synchronizaci kalendáře a kontaktů s iPhonem (iOS) nebo Androidem. Lze využít i synchronizace se službami Googlu.
Pokud potřebujete propojit svoji CRM databázi s webem, InTouch CRM je perfektní volba.
Součástí InTouch CRM je i databáze produktů a služeb, které lze evidovat v libovolném počtu cenových úrovní.
Potřebujete fakturovat přímo z CRM. Není problém. Náš systém tuto funkci má a umožňuje exportovat faktury do účetního systému Pohoda a Money S3.
Naše CRM je možné propojit s SMS bránou a přímo z prostředí odesílat SMSky. Lze zpracovávat i přijaté SMSky.
Pracujete ve službách. Potom se vám může hodit helpdesk modul v InTouch CRM (evidence tiketů o chybách a problémech).
Občas se hodí sledovat vytížení pracovníků a objem prací, které jste provedli pro jednotlivé klienty. Výkazy práce mohou být vázány na fakturaci.
Máte firemní know-how a nevíte, jak je efektivně spravovat? K tomu může posloužit evidence znalostí v InTouch CRM.