InTouch CRM podporuje telefonii (CTI)
Informační systém InTouch CRM nově podporuje integraci s telefonní ústřednou. V současnosti podporujeme propojení na ústředny Cisco a Asterisk, nicméně dokážeme naše řešení integrovat i s jinými ústřednami.
Díky napojení na ústřednu můžete mít v CRM kompletní seznam uskutečněných hovorů. Zjistíte, kteří obchodníci jsou nejaktivnější nebo kteří zákazníci nejčastěji volají do vaší firmy.
InTouch CRM zvládá identifikaci volajícího a samozřejmě umožňuje i vytáčet čísla z karty zákazníka.
Další vlastnosti řešení jsou:
- Identifikace volajícího
- Vytáčení z karty kontaktu a dalších formulářů
- Automatické zaznamenání hovorů
- Velmi rychlé zaznamenání komentáře k hovoru bez nutnosti přerušit aktuální práci v CRM
- Zaznamenání zmeškaných hovorů
- Podpora přepojení hovoru
- Podpora více terminálů, které zvedají jedno tel. číslo
- Inteligentní mapování terminál - uživatel