Nadpis může znít trochu bláznivě, protože koho jiného byste měli pověřit výběrem IT řešení, když ne svého IT managera (nebo správce sítě jestli mu tak říkáte). Když přece chcete smlouvu, voláte svému právníkovi. Když chcete ušetřit na daních, zavoláte si svého daňového poradce. Ovšem, když chcete informační systém, nevolejte svého „člověka od počítačů“.
Takto se obvykle hájí obchodní zástupci ve firmách, kde se vedení snaží zavádět nový informační systém pro podporu prodeje a nebo CRM řešení. Neuvědomují si, že povinností obchodního zástupce není jen prodej.
Bojíte se vysoké ceny za informační systém? Tak se bát nemusíte. Naše společnost začala nabízet pro svůj informační systém InTouch CRM nové způsoby financování.
Dostal se mi do rukou asi půl roku starý článek v časopisu eBiz, ve kterém jsou rozhovory s několika odborníky na téma nejčastějších chyb systémové integrace.
„Tak jsme automatizovali důležitý proces v našem oddělení. Nový systém měl odstranit spoustu papírování, zrychlit rozhodovací proces, omezit neustálé hledání informací, ale nějak to nefunguje. Lidi chtějí všechno dělat postaru a tvrdí, že jim nový systém nic nepřináší.“
CRM je přístup jak identifikovat, získat a udržet si zákazníka. Dovoluje organizacím spravovat a sladit interakce se zákazníkem. CRM pomáhá firmám zvýšit hodnotu každé takové interakce a tím dosahovat lepších ekonomických výsledků.