« zpět

Zjednodušili jsme formuláře v CRM

InTouch CRM za více jak deset let vývoje uzrál a taky trochu nabobtnal. Postupně jsme přidávali nové a nové funkce, nová políčka, které zákazníci občas požadovali. Formulář kontaktu v ústředním adresáři systému vyrostl do nepřehledné formy a za to jsme získávali oprávněnou kritiku od některých uživatelů.

Proto jsme se rozhodli s tím něco udělat. V nové verzi (4.1.5.6) má InTouch CRM přepínatelné formuláře. Je totiž obtížné vyhovět potřebám všem, takže jsou v novém systému k dispozici hned čtyři verze formuláře kontaktu a vy si můžete zvolit, která vám vyhovuje nejvíc. Jeden formulář může zvolit administrátor aplikace jako výchozí a tento formulář bude systém nabízet při volbě funkce Nový kontakt.

Pro nastavení výchozího formuláře pro zadávání kontaktů klepněte na Nastavení, pak otevřete Nastavení kontaktů a osob a nakonec v zobrazeném formuláři vyberte jednu ze čtyř variant:

  • plný - je původní formulář kontaktu, který již znáte (rozsáhlý a obsahující všechna pole)
  • jednoduchý - výrazně zjednodušený formulář (jen to důležité)
  • firma - jednoduchý formulář, který je vhodný pro zadávání informací o firmách
  • osoba - jednoduchý formulář pro zadávání fyzických osob

Nastavení výchozího formuláře však neznamená, že se všechny kontakty v databázi musí zobrazovat tímto formulářem. To by asi bylo nepraktické. Nastavení ovlivňuje pouze zadávání nových kontaktů.

Každý kontakt, který je již v databázi může mít nastaven jiný formulář, protože informace o použitém formuláři se ukládá spolu s každým kontaktem:

Máte-li v databázi fyzickou osobu, můžete u ní vybrat formulář osoba a u firem můžete zvolit formulář firma. Budeme rádi, pokud nám dáte vědět, jak vám formuláře vyhovují a jestli v nich nepostrádáte něco důležitého. Chceme standardní formuláře udělat tak, aby vyhovovaly co největšímu počtu zákazníků.

Po instalaci nové verze InTouch CRM se u všech existujících kontaktů v databázi nastaví použitý formulář na hodnotu jednoduchý. Ne každému toto může vyhovovat, a proto má InTouch CRM možnost změnit formulář dávkově pomocí funkce Hromadně změnit. Vyfiltrujte si kontaky v adresáři (nebo je vyberte zaškrtávátkem u příslušných řádků) a zvolte tuto funkci pod tabulkou s kontakty:

Informace o dostupnosti nových formulářů: v tuto chvíli mají novou verzi k dispozici všichni zákazníci InTouch CRM Online (hostováno na našich serverech). Zákazníci, kteří používají InTouch CRM Enterprise a Start(běží na serveru zákazníka) si budou moci stáhnout novou verzi v nejbližších dnech (16.1.2013).