Přehled novinek InTouch CRM 6.1
Už několik měsíců nabízíme zákazníkům přechod na novou verzi 6. Vývoj jde dál a i když je stále dost zákazníků na verzi 5.7, poslední inkarnace našeho CRM má číslo 6.1.
Novinky verze 6.1
- Pobočky přejmenovány na provozovny (lépe odpovídá oficiální terminologii).
- Vylepšené generování poštovních adres do tiskových výstupů a možnost označit význam poštovní adresy (doručovací, pro zasílání faktur, sídlo, ...).
- Vylepšené filtrování záznamů - nový editor filtru, možnosti filtrování podle odkazujících záznamů.
- Funkce určené marketérům vyčleněny do samostatné záložky Marketing v hlavní navigaci.
- Vylepšené rozesílání hromadných e-mailů.
- Export podkladů pro rozesílku klasickou poštou (export štítků).
- Vylepšená správa obsahu a znalostí.
- API pro přístup ke znalostem a veřejnému obsahu.
- Každý uživatel může mít CRM v jiné barvě.
- Vylepšené stahování pošty - optimalizace přístupu k IMAP serveru.
- Přehlednější formulář pro nastavení poštovního účtu.
- Přepracována správa log souborů v administraci aplikace.
- Vylepšené vyhledávání v ARES (lépe vyhledává živnostníky).
- Uživatelské přizpůsobení formuláře kontaktu (lze měnit pořadí a viditelnost polí)
- Postupně budujeme nový web doc.intouch-crm.cz určený k publikování dokumentace InTouch CRM. Zatím je nekompletní, ale postupně přenášíme platné texty ze starší verze dokumentace.
- Funkce pro hromadné změny záznamů v seznamu Přiřadit hodnoty, Přiřadit uživateli, Hromadně změnit se sloučili do jediné funkce Přiřadit hodnoty.
Novinky verze 6.0
- CRM přesněji spočítá, kolika příjemcům bude hromadný e-mail rozeslán (včetně zohlednění nesouhlasů, apod.).
- Rozesílku hromadných e-mailů nepřeruší restart serveru.
- Vylepšené statistiky hromadného e-mailu.
- Přepracovaný adresář kontaktů (všechno je jinak, ale nepanikařte :-).
- Reorganizace stránky nastavení.
- Soubory, které jsou dostupné z internetu (mimo uživatele CRM, např. logo firmy) mají speciální příznak "Veřejný přístup".
- Parametry komunikací (telefonátů) lze měnit přímo v seznamu záznamů (jako v Excelu).
- Filtrování podle role (např. všechny jednatele firem)
- Příznak "Podepisuje" u vztahu firma ↔ člověk
- CRM umí přes API přijmout e-mail, který se má zákazníkovi doručit a odeslat jej (doplní oslovení, napáruje na kontakt, ...)