« zpět

Přehled novinek InTouch CRM 6.1

Už několik měsíců nabízíme zákazníkům přechod na novou verzi 6. Vývoj jde dál a i když je stále dost zákazníků na verzi 5.7, poslední inkarnace našeho CRM má číslo 6.1.

Novinky verze 6.1

  • Pobočky přejmenovány na provozovny (lépe odpovídá oficiální terminologii).
  • Vylepšené generování poštovních adres do tiskových výstupů a možnost označit význam poštovní adresy (doručovací, pro zasílání faktur, sídlo, ...).
  • Vylepšené filtrování záznamů - nový editor filtru, možnosti filtrování podle odkazujících záznamů.
  • Funkce určené marketérům vyčleněny do samostatné záložky Marketing v hlavní navigaci.
  • Vylepšené rozesílání hromadných e-mailů.
  • Export podkladů pro rozesílku klasickou poštou (export štítků).
  • Vylepšená správa obsahu a znalostí.
  • API pro přístup ke znalostem a veřejnému obsahu.
  • Každý uživatel může mít CRM v jiné barvě.
  • Vylepšené stahování pošty - optimalizace přístupu k IMAP serveru.
  • Přehlednější formulář pro nastavení poštovního účtu.
  • Přepracována správa log souborů v administraci aplikace.
  • Vylepšené vyhledávání v ARES (lépe vyhledává živnostníky).
  • Uživatelské přizpůsobení formuláře kontaktu (lze měnit pořadí a viditelnost polí)
  • Postupně budujeme nový web doc.intouch-crm.cz určený k publikování dokumentace InTouch CRM. Zatím je nekompletní, ale postupně přenášíme platné texty ze starší verze dokumentace.
  • Funkce pro hromadné změny záznamů v seznamu Přiřadit hodnoty, Přiřadit uživateli, Hromadně změnit se sloučili do jediné funkce Přiřadit hodnoty.

Novinky verze 6.0

  • CRM přesněji spočítá, kolika příjemcům bude hromadný e-mail rozeslán (včetně zohlednění nesouhlasů, apod.).
  • Rozesílku hromadných e-mailů nepřeruší restart serveru.
  • Vylepšené statistiky hromadného e-mailu.
  • Přepracovaný adresář kontaktů (všechno je jinak, ale nepanikařte :-).
  • Reorganizace stránky nastavení.
  • Soubory, které jsou dostupné z internetu (mimo uživatele CRM, např. logo firmy) mají speciální příznak "Veřejný přístup".
  • Parametry komunikací (telefonátů) lze měnit přímo v seznamu záznamů (jako v Excelu).
  • Filtrování podle role (např. všechny jednatele firem)
  • Příznak "Podepisuje" u vztahu firma ↔ člověk
  • CRM umí přes API přijmout e-mail, který se má zákazníkovi doručit a odeslat jej (doplní oslovení, napáruje na kontakt, ...)