Ve verzi 6.4.5 jsme nasadili novou sadu ikon. Nejedná se pouze o vylepšení vzhledu aplikace, ale cílem bylo i snížit počet dotazů na server a tím i rychlost načítání stránek. Ikony jsou teď do prohlížeče načítány jedním dotazem, protože jsme vytvořili speciální font, který všechny ikony obsahuje. Další motivací bylo sjednotit ikony s připravovaným mobilním klientem.
Pokud teď otevřete e-mail, který je svázaný s příležitostí, objednávkou, kampaní nebo problémem, zobrazí se v hlavičce zprávy ikony indikující tuto vazbu. Klepnutím se můžete snadno na související záznamy dostat. Dříve bylo nutné rozkliknout sekci Rozšířené, abyste vazbu viděli.
Při zadávání verze zdroje problému šlo vybírat pouze z verzí, které dříve zadal administrátor do systému. To se dlouhodobě ukázalo jako nepraktické řešení. V nové verzi lze zadat i novou, dosud neexistující verzi a ta se automaticky zaregistruje do databáze.
V rámci nasazení nových ikon jsme provedli i drobná vylepšení uživatelského rozhraní. Například přehlednější seznam Poslední položky (slouží k rychlé navigaci) nebo vylepšený panel Vývoj v helpdesku.
V adresáři je nyní u každého kontaktu vidět historie provedených změn (v záložce Deník změn). Zatím byla tato funkcionalita dostupná jen u příležitostí a objednávek.
Díky chybě bylo ve starší verzi možné, že kontakty přidané do mobilu z telefonu mizely a zůstávaly pouze v CRM. To se dělo tehdy, pokud přidávaný kontakt nevyhovoval filtru kontaktů, který se používal pro výběr synchronizovaných záznamů.
API umožňovalo získat detail nevlastněného kontaktu nebo příležitosti, i když měl uživatel provádějící připojení zakázáno takové záznamy vidět.