« zpět

Novinky verze 5.5

Neomezený počet kontaktních údajů, lepší ochrana proti duplicitám, slučování kontaktů, možnost měnit pořadí sloupců v agendách, ukládání příloh e-mailů a další vylepšení.

Nová verze InTouch CRM, která bude oficiálně k dispozici od 23.6., přináší několik důležitých novinek. Od srpna loňského roku pracujeme na změnách, které možná budou některým našim zákazníkům přinášet drobné starosti, ale musíme je udělat, pokud se má InTouch CRM i nadále rozvíjet. Právě vydávaná verze 5.5 je prvním krokem v plánovaném redesignu adresáře kontaktů. Další změny budou následovat. Těšte se na lepší nástroje pro odstraňování duplicit, lepší upozorňování na chybné údaje a přehlednější formuláře.

Co tedy pro vás máme nyní? Zjednodušeně řečeno, neomezený počet kontaktních údajů. Zatímco předchozí verze umožňovala vkládat pevný počet telefonů, e-mailů a webových adres ke kontaktu, nová verze zbourala toto omezení. Uživatel dostane jeden pružný seznam kontaktních údajů, který může přetahováním myší uspořádat.

Pokud uživatel napíše jeden kontaktní údaj, stiskem klávesy Enter může vytvořit další pole o řádek níž a pokračovat v psaní. Je to rychlé a snadné.

Nový InTouch CRM je také mnohem přísnější při vkládání kontaktních údajů. Do polí lze vložit pouze opravdu platný telefon, e-mail či web. Víme, že někteří z našich zákazníků mají v polích pro telefony výrazy, jako např. nemá telefon nebo nezastižen. To už od nynějška nebude možné. InTouch CRM všechny kontaktní údaje ověřuje a interně si je ukládá do databáze v jednotném normalizovaném formátu (E.164). Software už nedovolí vkládat písmenko 'O' místo nuly '0'. Dokonce se snaží o jistou kontrolu správnosti čísla, takže uživatel nevloží tel. číslo s osmi číslicemi pro ČR (naše číslo má vždy devět číslic).

InTouch CRM nyní sám pozná, které číslo je mobilní a které je pevná linka. Odstranili jsme archaické pole pro fax a všechna čísla jsou nyní považována za telefonní.

Pravděpodobně největší změnou bude nemožnost vkládání duplicitních telefonních čísel a e-mailů do databáze. Duplicity v databázi komplikují život téměř každé firmě, a proto s nimi CRM bojuje hned na vstupu. Pokud už nyní máte v databázi duplicitní e-maily a telefony, budou při aktualizaci na novou verzi zachovány, nicméně software vám už nedovolí vytvářet další duplicity. Připravujeme nástroje (plánováno pro verzi 6), které vás snadno zbaví existujících duplicit.

Podobnou změnu, která se nyní odehrává s kontaktními údaji, plánujeme i pro poštovní adresy (neomezený počet adres).

Pořadí sloupců v seznamech záznamů (agendě)

Nový InTouch CRM vám konečně umožní měnit pořadí sloupců v zobrazených agendách. Uživatelé dlouho požadovali tuto funkčnost a nyní je konečně k dispozici. Ve formuláři Nastavení této agendy můžete tažením myší měnit pořadí sloupců. Pořadí je zachováno i v uložených pohledech.

Všimněte si také nových možností rychlého filtrování v záhlavích seznamů. Rychlé filtrování je teď dostupné všude, kde je textové pole nebo výčet hodnot.

Manuální slučování duplicit

Už dlouho umí InTouch CRM slučovat kontakty, pokud uživatel objeví duplicitu. Stačí oba označit a vybrat hromadnou funkci Sloučit (pod tabulkou se seznamem kontaktů). Nově však umožňuje ruční řešení možných konfliktů v hodnotách polí. Pokud software při procesu slučování narazí na konflikt, ukáže se nové dialogové okno, které zobrazí oba slučované záznamy a výsledek v přehledné formě. Uživatel může klepnutím myši všechny konflikty vyřešit.

Ukládání příloh e-mailů do dokumentů

Přílohy e-mailů lze nyní snadněji dostat do dokumentů v CRM. Při najetí myší na přílohu je uživateli nabídnuta ikonka pro uložení.

Logo pro dokumenty

Vzhledem k tomu, že více tiskových předloh může potřebovat logo vaší společnosti, udělali jsme jedno centrální místo, kde můžete logo nastavit a projeví se ve všech příslušných tiskových výstupech (standardně na faktuře, v dopisu a v nabídce).

Doporučujeme vyzkoušet tisk všech dokumentů, které obsahují logo firmy a nastavit korektní logo v Nastavení / Nastavení vzhledu (může administrátor). Změna nemá vliv na tiskové výstupy, které byly vytvořeny na zakázku.

 

Nová verze samozřejmě obsahuje spoustu oprav a vylepšení. Za všechny snad zmíníme vylepšení synchronizace úkolů a kalendáře s Exchange serverem, ale je to ho mnohem víc