« zpět

InTouch CRM podporuje telefonii (CTI)

Informační systém InTouch CRM nově podporuje integraci s telefonní ústřednou. V současnosti podporujeme propojení na ústředny Cisco a Asterisk, nicméně dokážeme naše řešení integrovat i s jinými ústřednami.

Díky napojení na ústřednu můžete mít v CRM kompletní seznam uskutečněných hovorů. Zjistíte, kteří obchodníci jsou nejaktivnější nebo kteří zákazníci nejčastěji volají do vaší firmy.

InTouch CRM zvládá identifikaci volajícího a samozřejmě umožňuje i vytáčet čísla z karty zákazníka.

Další vlastnosti řešení jsou:

  • Identifikace volajícího
  • Vytáčení z karty kontaktu a dalších formulářů
  • Automatické zaznamenání hovorů
  • Velmi rychlé zaznamenání komentáře k hovoru bez nutnosti přerušit aktuální práci v CRM
  • Zaznamenání zmeškaných hovorů
  • Podpora přepojení hovoru
  • Podpora více terminálů, které zvedají jedno tel. číslo
  • Inteligentní mapování terminál - uživatel