Naše poslední aktualizace přináší celou řadu inovací, které vám nejen usnadní práci, ale také umožní efektivnější správu vašich projektů a kontaktů. Od vylepšeného zobrazení úkolů a projektů, přes nové možnosti v kalendáři, až po modernizovaný vzhled a podporu tmavého režimu - vše je navrženo tak, aby co nejlépe vyhovovalo vašim potřebám.
K našim zákazníkům se dostane verze 7 postupně, přičemž proces zahájení přechodu započne v nejbližším týdnu.
Přečtěte si, co všechno nového na vás čeká a jak vám tyto funkce mohou pomoci zefektivnit vaše každodenní pracovní procesy. Jsme zvědaví na vaše zpětné vazby a těšíme se na další spolupráci, která nás posune zase o krok dál.
Na stránce Helpdesk můžete do pole Otevřít kód (vlevo nad nabídkou) napsat kód problému a stisknutím klávesy Enter otevřít příslušný záznam.
Jak možná víte, v InTouch CRM je možné vytvářet pod-úkoly, čímž se z nadřazených úkolů stanou projekty (projekt je vlastně „velký úkol“, který má pod-úkoly). Úkoly jsou nyní zobrazitelné ve dvou režimech. Buď jsou úkoly a projekty v jednom lineárním seznamu (výhodné pro filtrování) nebo se projekty chovají jako virtuální složky, ve kterých najdete pod-úkoly nebo pod-projekty (výhodné pro procházení). Přepínání obou režimů zobrazení najdete v dolní části seznamu.
Možnost přiřadit kontakt k oblíbeným e-mailovým adresám. Při odeslání e-mailu na tyto oblíbené adresy se pak zpráva automaticky napáruje na vybraný kontakt.
Možnost v dokumentech vytvořit zástupce/odkaz na webovou stránku (např. externí dokument). Zástupce je speciální typ souboru a lze ho standardně upravovat a přiřazovat k záznamům. Po kliknutí se otevře nové okno s cílovou adresou. Jednoduché řešení pro možnost vložit do CRM odkaz na sdílený dokument.
Příklad (s Google Docs): Otevřete dokument v Google Docs a v pravém horním rohu klikněte na tlačítko Sdílet a v rozbalené nabídce na Kopírovat odkaz. Tím dostanete do schránky adresu dokumentu. Otevřete InTouch CRM a u libovolného záznamu (třeba kontaktu) otevřete pod-záložku Soubory, kam obvykle připojujete své dokumenty. Stiskněte tlačítko Ze schránky. CRM automaticky detekuje, že ve schránce je adresa stránky a vloží mezi dokumenty nový odkaz. Název odkazu je automaticky generován aplikací a je možné, že jej budete muset přejmenovat (tlačítkem s tužkou pro editaci).
Události, které mají důležitost Urgentní nebo Důležité jsou nyní v kalendáři zvýrazněny orámováním. Lépe uvidíte, na kterých schůzkách nebo blocích „hluboké práce” opravdu záleží.
V dokumentech se u adresářů zobrazuje jejich velikost. Snadno tak nyní zjistíte, jaké adresáře vám na serveru zabírají nejvíc místa.
V nastavení formuláře je možné přizpůsobit, jakým způsobem se vykreslí pole Kategorie na formuláři kontaktu. Standardní zobrazení je ve formě jednořádkového seznamu zvolených kategorií, ale můžete si nastavit zobrazení ve formě 1 až 3 sloupců zaškrtávacích polí (jedno pro každou kategorii). Alternativní zobrazení může být přehlednější, ale zabere více místa.
Verze 7 přichází s modernizovaným vzhledem aplikace. Software působí vzdušněji, zvýšili jsme kontrast mezi textem a pozadím pro zlepšení čitelnosti. Nasadili jsme nový font, který má více možností, než původní Helvetica Neue. Všude, kde se zobrazují číselné údaje (ceny nebo datumy), si užijete lepší čitelnost.
Nabídka pro přístup do uživatelského profilu byla přesunuta do pravého horního rohu stránky spolu s informací o počtu nepřečtených e-mailů.
Možnost nastavit tmavý režim aplikace je čím dál tím víc populární a InTouch CRM nemůže zůstat pozadu. V pravém horním rohu aplikace teď najdete přepínač pro změnu režimu zobrazení. Aplikace podporuje tyto tři režimy:
Záznamy, které se mohou objevit v kalendáři mají vylepšené pole pro nastavení požadované barvy. Postupně budeme přidávat nastavení barvy ke všem typům záznamů, které se mohou objevit v kalendáři.
Pokud máte ve schránce data (např. snímek obrazovky), můžete je nyní snadno vložit jako dokument do aplikace. V poli, do kterého jste zvyklí přetahovat připojované dokumenty, je nově tlačítko Ze schránky.
Oznámení už nezobrazujeme ve zvláštním okně, ale přímo v okně aplikace. Pokud se zrovna nemůžete věnovat vyřizování oznamovaných věcí, můžete oznámení snadno skrýt nebo hromadně odložit.
Aplikace umožňuje duplikovat existující pohled. Zvolíte existující pohled, kliknete na funkci Upravit tento pohled (v nabídce vlevo) a na formuláři vedle tlačítka Uložit a zpět je nové tlačítko Duplikovat. Po kliknutí vám InTouch připraví kopii pohledu, kterou si můžete doupravit a uložit.