Doplněna podpora pozvánek poslaných e-mailem. CRM je nově v e-mailu zobrazí a přes tlačítko Přidat do kalendáře jednoduše uloží jako novou událost.
Nově bude možné do nabídky přidat příjemce služby nebo zboží. To je užitečné v případě, kdy zakázku platí někdo jiný než ten, kdo zboží/služby dostane. Typicky se může jednat o prodej přes obchodního partnera. Partner dostane nabídku, ale služby odebere zákazník partnera.
Striktnější podpora přístupových práv při zobrazování výsledků vyhledávání. Záznamy, ke kterým má uživatel přístup nebo je může vidět, dovolí vyhledat i zobrazit. Tam, kde přístup nemá a nevidí je, uživatel ani nevyhledá.
Nově lze při hromadném rozesílání e-mailů nastavit datum a čas, po kterém se má začít rozesílat. Můžete si tedy hromadný e-mail v klidu připravit o víkendu a nastavit rozesílání až na pondělí ráno. Maximální zpoždění rozesílání je 1 týden.
Nově je možné u nabídky (či u její položky) zvolit sazbu DPH a vystavit tak nabídku zákaznikovi včetně cen s DPH. V nabídce se kvůli tomu změnilo interní pojmenování některých polí, a proto může dojít k problémům při tisku nabídky do PDF (pokud máte nějaké vlastní upravené předlohy). V takovém případě vám rádi pomůžeme s obnovou kompatibility.
CRM umí publikovat váš kalendář a jiných aplikacích si můžete nastavit odběr kalendáře. Lze např. využít pro zobrazení kalendáře v mobilu. V CRM na stránce Dnes v nabídce Nástroje / Zveřejněné kalendáře vygenerujte novou adresu pro odběr a tu pak použijte v externí aplikaci.