Spousta webdesignerů píše pro své klienty weby, které obsahují registrační formuláře, přihlašovací okna, poptávkové formuláře nebo e-shop. Data, která web sbírá z těchto formulářů je třeba uchovávat a dál s nimi pracovat. Uchovávání dat se běžně řeší jednoduchou databází (většinou MySQL nebo PostgreSQL), kterou ale tvůrci zbytečně navrhují. Taková databáze nenabídne majiteli webu žádné funkce pro další práci s kontakty, jako např.:
Budoucí majitel webu by měl chtít maximálně využít každý kontakt, který získá ze svých webových stránek. Proto je ideálním řešením zajistit přímé propojení mezi webem a CRM systémem.
Jak to funguje? Návštěvník stránek se zaregistruje a jeho údaje se ihned propíší do CRM. Při další návštěvě jej web identifikuje a dotáhne si z CRM doplňující údaje. Web tak může pracovat i s údaji, které návštěvník sdělil jen při telefonickém kontaktu s firmou. Může znát jeho celé jméno, oslovení v pátem pádě, všechny e-mailové adresy, kdy naposledy komunikoval, objednávky, ...., prostě všechno.
Propojením stránek s CRM můžete z webu udělat inteligentní a měřitelný prodejní kanál.
Tak předně je to možnost vyvinout pro klienta řešení, které dodáte rychleji a s mnohem bohatší funkční výbavou. To celé díky backendu v podobě InTouch CRM, na který svůj web napojíte přes jednoduché API. InTouch CRM je vyzrálý software s mnoha možnostmi a skvělé je to, že je zdarma pro týmy do 3 uživatelů (+admin). Vaše dodávka tedy nemusí být dražší. Přesně tedy nabízíme:
Přímé napojení webu na CRM systém vám pomůže v těchto oblastech:
Váš zákaník dostane například:
V případě, že Vás možnosti zaujaly, neváhejte si s námi domluvit schůzku nebo volejte.
Následující ukázka zobrazuje kus kódu (JavaScript + jQuery), který ověřuje, že e-mail vyplněný uživatelem už existuje v CRM databázi. V případě, že uživatel uvádí existující (nebo neexistující - podle potřeby) e-mail, může jej skript vyrovat ještě před odesláním stránky:
<!DOCTYPE html> <html> <head> ... <title>Ukázka přihlášení</title> <script type="text/javascript" src="JQUERY_URL"></script> <!-- Upravit adresy skriptů --> <script type="text/javascript" src="CRM_URL/api.js"></script> <script> $(document).ready(function() { $('#email').blur(function (evt) { CRM.isKnownEmail($('#email').val(), function(info) { if (!info.exists) $('#emailErr').html("Neznámý uživatel"); else $('#emailErr').html(""); }); }); }); </script> <style> .err { color: red; font-size: 9px; } </style> </head> <body> <h1>Přihlášení</h1> <form action="..."> <p>E-mail: <input type="text" name="email" size="20" id="email"/> <span class="err" id="emailErr"></span></p> <p>Heslo: <input type="password" name="passwd" size="20"/></p> <p><input type="submit" value="Přihlásit"/></p> </form> </body> </html>
Klíčovou částí je volání CRM.isKnownEmail(...);, které provede asynchronní dotaz do CRM, jestli už zapsaný e-mail existuje nebo ne. Tím se při přihlášení uživatel upozorní na neexistující účet a nebo naopak při registraci se zajistí, že se uživatel neregistruje dvakrát a nevznikne v databázi duplicita.
Další příklady přidáme již brzy ...