CRM nyní ještě víc usnadňuje firmám lépe vyhovět novému nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Nové úpravy se týkají správy poskytnutých souhlasů.
V minulosti jsme nikdy nevydali oficiální politiku podpory webových prohlížečů systémem InTouch CRM. Vzhledem k množícím se dotazům jsme se rozhodli definovat a publikovat pravidla pro podporu dostupných prohlížečů.
V nové verzi 5.6 sjednocujeme způsob řízení přístupových práv k aktivitám (tj. úkoly, události a komunikace). Pokud jste administrátorem uživatelů ve vašem CRM, doporučujeme věnovat pozornost tomuto článku.
Informace jsou důležité pro zákazníky, kteří komunikují s InTouch CRM pomocí API rozhraní XML konektor. Prosím čtěte, pokud API používáte a potřebujete zajistit maximální kompatibilitu s novou verzí.
Neomezený počet kontaktních údajů, lepší ochrana proti duplicitám, slučování kontaktů, možnost měnit pořadí sloupců v agendách, ukládání příloh e-mailů a další vylepšení.
V minulé novince jsme vás informovali o možnosti lépe kontrolovat styl hromadných e-mailů. Nyní jsme ještě „dotáhli” styly u jednotlivých e-mailových zpráv.
V poslední verzi InTouch CRM jsme provedli několik vylepšení práce s e-maily. Nyní můžete rychleji označovat zprávy jako nepřečtené a byla vylepšena i práce s předlohami.
Není moc nástrojů, které vám umožní efektivně účtovat provedené služby zákazníkům. InTouch CRM je jedním z nich. Většina firem působících ve službách, pracuje s více aplikacemi současně, přičemž každá z nich plní jen část celkových potřeb.
Informační systém InTouch CRM nově podporuje integraci s telefonní ústřednou. V současnosti podporujeme propojení na ústředny Cisco a Asterisk, nicméně dokážeme naše řešení integrovat i s jinými ústřednami.
Mezi manažery a obchodníky je často nepochopený koncept příležitostí v CRM systémech. V tomto videu se Tomáš Bleša pokouší vysvětlit k čemu jsou příležitosti dobré a proč je používat.